Práce u nás
Společnost Andrš - finanční plánování
s.r.o. se komplexně stará o finance klientů. Našim cílem je poskytovat klientům
takový servis, aby se již nemuseli zabývat starostmi v oblasti financí. To se
díky důvěře, kterou k nám postupem času získávají, daří.
V současné době hledáme do kanceláře v Žamberku další šikovné, pracovité a usměvavé kolegy pro obsazení pracovní pozice
ASISTENT / ASISTENTKA
Náplň práce :
- Zpracování administrativy pro poradce
- Správa šanonů
- Příprava smluv, výpovědí, protinabídek
- Elektronická archivace dokumentů
- Domlouvání schůzek u stávajících klientů
- Řešení intervencí s produtkovými partnery (pojišťovny/banky)
- Péče o klienty a vyřizování jejich požadavků osobně na recepci, telefonicky nebo e-mailem
- Zpracovávání a odesílání pošty
- Dbání na zázemí kanceláře
- Pracovní doba pondělí až pátek 7:00 - 15:30 a 8:30 - 17:00 (střídá se po týdnu)
Požadujeme:
- Spolehlivost a smysl pro detail
- Samostatnou, komunikativní, loajální a vyzrálou osobnost
- Dobrá znalost práce na PC
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Praxe na obdobné pozici vítána
Nabízíme:
- Stabilitu úspěšné české společnosti
- Odpovědnou a zajímavou práci
- Možnost seberealizace a dalšího rozvoje
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Nástup možný ihned případně dohodou
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám životopis na e-mail: lenka.andrsova@andrs.cz