Práce u nás



Společnost Andrš - finanční plánování s.r.o. se komplexně stará o finance klientů. Našim cílem je poskytovat klientům takový servis, aby se již nemuseli zabývat starostmi v oblasti financí. To se díky důvěře, kterou k nám postupem času získávají, daří.


V současné době hledáme do kanceláře v Žamberku další šikovné, pracovité a usměvavé kolegy pro obsazení pracovní pozice

ASISTENT / ASISTENTKA


Náplň práce :

  • Zpracování administrativy pro poradce
  • Správa šanonů
  • Příprava smluv, výpovědí, protinabídek
  • Elektronická archivace dokumentů
  • Domlouvání schůzek u stávajících klientů
  • Řešení intervencí s produtkovými partnery (pojišťovny/banky)
  • Péče o klienty a vyřizování jejich požadavků osobně na recepci, telefonicky nebo e-mailem
  • Zpracovávání a odesílání pošty
  • Dbání na zázemí kanceláře
  • Pracovní doba pondělí až pátek 7:00 - 15:30 a 8:30 - 17:00 (střídá se po týdnu)


Požadujeme:

  • Spolehlivost a smysl pro detail
  • Samostatnou, komunikativní, loajální a vyzrálou osobnost
  • Dobrá znalost práce na PC 
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Praxe na obdobné pozici vítána


Nabízíme:

  • Stabilitu úspěšné české společnosti
  • Odpovědnou a zajímavou práci
  • Možnost seberealizace a dalšího rozvoje
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Nástup možný ihned případně dohodou

Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám životopis na e-mail:   lenka.andrsova@andrs.cz