Práce u nás

Společnost Andrš - finanční plánování s.r.o. se komplexně stará o finance klientů. Naším cílem je poskytovat klientům takový servis, aby se již nemuseli zabývat starostmi v oblasti financí. To se díky důvěře, kterou k nám postupem času získávají, daří.

V současné době hledáme šikovné, pracovité a usměvavé kolegy pro obsazení volné pracovní pozice 

ASISTENT / ASISTENTKA


Náplň práce :

  • Zpracovává administrativu pro poradce
  • Správa šanonů
  • Příprava smluv, výpovědí, protinabídek
  • Archivace dokumentů elektronicky
  • Domlouvá schůzky u stávajících klientů
  • Řeší intervence s produtkovými partnery (pojišťovny/banky)
  • Vyřizuje požadavky klientů telefonicky/osobně na recepci
  • Zpracovává a odesílá poštu
  • Dbá na zázemí kanceláře

Požadujeme:

  • Spolehlivost a smysl pro detail
  • Samostatnou, komunikativní, loajální a vyzrálou osobnost
  • Praxe na obdobné pozici vítána

Nabízíme:

  • Stabilitu úspěšné české společnosti
  • Odpovědnou a zajímavou práci
  • Možnost seberealizace
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Nástup ihned, dohodou

Životopisy posílejte na:  info@andrs.cz